Sunday, August 05, 2012

Mengemas

Lamanya tak update blog ni. Asyik ngan FB jer... Belum terlambat lagi saya nak ucapkan Selamat Berpuasa kepada semua umat Islam seluruh Dunia & Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri yang tak berapa lama lagi akan menjelma. Minggu ni mood rajin dah tiba, pepagi lagi lepas sahur xtvt nak mengemas meluap-luap, yang mana satu aku nak dulu kan ni, nak turun kan langsir, pasang langsir baru kah?... tak mungkin, tak mungkin, terlalu awal la pulak, nnt hilang seri masa raya. Last2 aku ingat nak lap2 semua perabut & perhiasan yang ada, Punyala banyak habuk melekat, tak pada hal rumah bertutup 24 jam (macam tiada penghuni)..heheheh habuk..habuk..habuk.. kenapa la ko boleh masuk ke dalam rumah ni...

Tak der gambar mengemas aku ambil, sebabnya, semua anak2 dok tidur, sorang pun tak tolong, elok jugak tu, nnt kacau bilau dibuatnya, baik ler aku buat sorang2.


Ini adalah antara hiasan VANTAGE yang aku ada, ini pun dah dekat RM1K jugak tau...Kalau la kilang Vantage ni masih ada di Jalan 223 Petaling Jaya tu, mungkin dah banyak stok Vantage aku, tapi diaorg dah pindah...huhuhuhu Sampai hubby cakap "elok jugak ler vantage tu pindah, klu idak entah apa2 lagi ler yang saya bawa balik lagi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...