Friday, March 14, 2014

MH370 Muncul lah

Assalamualaikum...

Ingat nak post cerita jenjalan di Ho Chi Mint, tapi disebabkan busy yang melampau kat office ni, cerita jenjalan & shopping2 kat HO Chi Min ahkak tangguhkan dulu ye. Nak cerita panjang kene ambil masa panjang,

Kehilangan MH370 ni sama masa ahkak br sampai LCCt dr HCM. Esok paginya negara dikejutkan denga kehilangan MH370 pada 8hb Mac 2014, dan dah seminngu masa berlalu MH370 tidak menampakkan hasilnya. Kehilangan secara tiba2 dari radar meresahkan seluruh rakyat Malaysia lebih2 lagi ahli keluarga yang terlibat.

Muncullah dan kembalilah MH370...

Gerakan masih lagi diteruskan dengan bantuan dan sokongan dari negara2 seperti S'pore, China, Vietnam dan tidak terkecuali dari US, Australia... Solat2 hajat masih berterusan dari rakyat Malaysia seluruhnya & rakyat yang bukan beragama Islam juga dengan cara yang tersendiri mendoakan agar MH370 kembali. Semoga Allah s.w.t memberikan petunjuk dalam misi mencari MH370..

Doa yang berterusan dari ahli keluaga yang terlibat dan jangan putus asa untuk terus berdoa sesungguhnya. Allah maha mendengar. Insya-allah diberikan petunjuk..

sokongan dari negara yang terlibat dalam usaha menci MH370



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...