Tuesday, July 16, 2013

Jom Terawih

Assalamualaikum semua dan Selamat Berpuasa...

Alhamdulillah dah hari ke 6 hari ni kita semua berpuasa. Semoga kali ini mendapat keberkatanNya. Jangan malas-malas puasa ye kengkawan, tengok C Kecil saya ni rajin berpuasa tapi saya pulak kesian bila tengok keadaannya yang tak bermaya terutamanya menjelang petang. Tak pernah lagi full puasa, tapi saya bangga sebab dia ada semngat untuk berpuasa walaupun umurnya belum lagi 6 tahun. Sembahyang Terawih pun rajin tau kawan-kawan, walaupun banyak main dari dok diam dalam saf...Alhamdullilah pendidikan awal yang penting kan kengkawan. Saya doakan semoga anak2 saya menjadi anak2 yang solehah dunia & akhirat..Aminnnnn..........

Comeiii tak Nunyi, mesti la comeyyyyyyy.....................


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...