Friday, May 16, 2014

Ulang Tahun Perkahwinan

Assalamualaikum semua..

Hari ni 16 Mei, adalah hari Ulang Tahun Perkahwinan saya tau. Sama tarikh dengan Hari Guru nampaknye..Sebelum tu saya nak ucapkan Selamat Hari Guru kepada guru2 yang telah mengajar saya, anak2 saya & seluruh Guru di Malaysia ni supaya lebih berdedikasi lagi dalam mendidik anak2 zaman sekarang ni yg penuh dengan cabaran.

Syukur Alhamdulillah.. genap 22 tahun usia perkahwinan saya & suami yang telah diserikan dengan kehadiran 5 orang cahayamata yg cantik2 sebagai penyeri dlm keluarga kita..
Selama ini juga lah kita telah bersama merasai asam garam kehidupan, suka duka pahit tawar riang & segalanya dalam melayari bahtera rumahtangga & juga dlm mendidik anak2 kita supaya menjadi insan yang berguna & berjaya..

Doa saya semoga saya & suami dipanjangkan umur, agar dpt bersama sama hingga ke hari tua melihat anak2 membesar + menimang cucu2 kami kelak.

Untuk suami yang amat dicintai, Mohd Yusoff Lee, I'II always love u, always and forever..sesungguhnya terimakasih ku ucapkan atas segalanya.

Semoga ikatan kita ini kekal buat selamanya hingga ke akhir nyawa, semoga Allah memudahkan semua urusan kita sekeluarga di dunia & diakhirat...Aminn..






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...