Monday, October 15, 2012

Impiana Resort Hulu Langat

Al-kisahnya, Sukan Nuri akan diadakan di tempat peranginan Hulu Langat pada 14 October 2012. Bila jer Nuri dapat tau yang sukan tahunan Tabikanya akan diadakan di Impiana Resort, Hulu Langat. Cikgu cakap lepas sukan kita semua boleh terjun mandi sungai pulak...tu yang buat Nuri tak dok diam walaupun asyik demam. Sekolah pun dah lama tak pergi, camner nak bersukan ni... tak tau sukan apa yang dia akan sertai, makan sehari sebelum sukan dia akan terpaksa pergi la jugak ke Seolah, kalau idak dia tak boleh sertai sebarang xtvt yang diadakan, apa lagi badan yang asyik on off demam semenjak September lagi.

Oleh keranaNuri dah lama tak pergi sekolah, sebab kesihatan yang tidk mengizinkan, apalagi bila surat dah terima mengatakan dia boleh join ke idak sukan ni, Nuri apa lagi sedih la dia, asyik merengek cakap.."Nuri boleh sukan kan" banyak kali pulak dia ulang. Hari Selasa tu turn abah dia pulak bawa dia g Klinik Kesihatan Kajang, check darah.. Ok semua, siap2 bagi ubat deman, ubat batuk, selsema & juga antobiotik. Nuri pasal2 ubat ni, dia no hal punya, oleh kerana excited nak bersukan & mandi sungai dia laju jer la makan ubat.

Hari yang ditunggu pun sampai, awal2 pagi lagi dia dah bangun, senang jer kejutkan dia. Nuri naik bas ke Impiana Resort tu, Abah tak turut serta sebab balik kg. Mak & Nabila follow dari belakang bas. Lebih kurang dalam kul 9 pagi semua dah ready kat Padang. Cantik jugak la tmptnya, selesa. Rupa2nya banyak jugak sukan yang Nuri sertai, yang PASTI SEMUA DAPAT HADIAH...hikhikhikhik...

Tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii paling tak disangka-sangka, Nuri adalah salah seorang pelajar harapan (3 orang pelajar).  Banyak jugak la hadiah yang dia bawa balik, termasuk no. bertuah untuk namanya. Penuh jajan dalam bag tu... kira berbaloi jugak la Nuri join Sukan kali ni untuk TABIKA KEMAS yang disertainya.

EXCITED BETUL BILA BAS DAH SAMPAI

GORUP NGAN BUDAK LELAKI NI YANG SANGAT LEMBUT, TP ALHAMDULILLAH DAPAT JUGAK NO. 2

PELAJAR HARAPAN

BUDAK YANG 1ST G TERJUN DALAM SUNGAI, SAMPAI MAK DIA TAK SEMPAT NAK JAMAH MAKANAN YANG DISEDIAKAN. AKHIRNYA MAKAN LA APA YANG ADA..

KAKAK NABILA & KAWAN2 JER YANG BEST, RELAX JER KAT SANA...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...